1. المنتدى الأن فى مرحلة التشغيل التجريبي

لمزيد من المعلومات أضغط هنا

إستبعاد الملاحظة

ياريت تدخل و تقول رايك

الموضوع في 'منتدى الحوار العام' بواسطة nosa, بتاريخ ‏3 سبتمبر 2009.

بحث جوجل فى المنتدى

1. nosa

nosa

إنضم إلينا في:
    ‏23 أغسطس 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    18
    • هااااااااي.........يا جماعه في حاجتين بشوفهم كتير الاولى بنشوف ورق و مناديل و حاجات الناس رمينها فالشارع والتانيه بسمع ناس بتقول الفاظ مش كويسه خالص :SugarwareZ-021:............... طبعا انا مش قصدي خالص ان انتوا اللي بتعملوا الحاجات دي بس انا اقصد اننا ممكن نساهم في ان الحاجات دي متكونش موجوده او تكون موجوده بصوره اقل شويه يعني لما حد يشوف حد بيعمل كده ينصحه انه يبطل :SugarwareZ-036:.
    • اللي موافق ياريت يقوللي و اللي مش موافق ياريت برضه يقوللي و يقوللي كمان مش موافق ليه:yasser-atrees (348) معلش انا طولت عليكو

2. بدوووى

بدوووى

إنضم إلينا في:
    ‏3 مايو 2008
    الإعجابات المتلقاة:
    6
    نقاط الجائزة:
    18
    انا عن نفسى لو ماشى فى شارع نظيف ومعى منديل اوعلبة عصير مثلا شربتها وخلصت وعاوز ارميها مش هرميها فى الارض وهتانى شيلها حتى لو هحطها فى جيبى او فى الشنطة الى عهى لغيت ملقى صندوق قمامة

بس لو شارع مش نظيف وكله ورق وحاجات وحشة هرمى الورقة عادى فى الشارع بصراحة مش عارف كده صح ولا غلط هل المفروض حتى لو الشارع كله زبالة ومفيش صندوق قمامة مرميش حاجة فى الشارع برده

3. nosa

nosa

إنضم إلينا في:
    ‏23 أغسطس 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    18
    معرفش الصراحه بس انا بحطها فالشنطه لغاية ما ارجع بيتنا ...... اصل كان في مدرس علمني كده و انا صغيره:SugarwareZ-001:

4. muhannad mamdouh

muhannad mamdouh New Member

إنضم إلينا في:
    ‏8 يوليو 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    6
    شكرا ليكى على الموضوع الجميل ده وطبعا يا جماعه النظافه من الايمان
    و انا عن نفسى ما بحبش اققعد فى مكان او امشى حتى فى شارع الا لما يكون نظيف وده
    طبعا مش هيحصل الا لما كل واحد يساهم فى النظافه دى من جانبه الشخصى
    لكن ديما بحس من الناس فى حاجات زى دى مقوله ::
    ولا حياه لمن تنادى هههههههه:SugarwareZ-001:
    اما عن الالفاظ اللى بقت بتتقال فى الشارع عادى كده فده دليل من وجهه نظرى انه ما بقاش فى ادب ولا حياء بالمره عند هذه الفئه من المجتمع(وربنا يستر )
    عفواً ، يجب عليك التسجيل اولاً لمشاهدة الروابط .

5. boce

boce

إنضم إلينا في:
    ‏18 يوليو 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    16
    الوظيفة:
    طالبة وهبحث عن شغل
    شكرا لكى يا نوسا واسمحى لى ان اغتنم الفرصة اللى كنت هاعملها موضوع والحمد لله حت لحد عندى الا وهى ..... (حملة وذكر)..وذكر ان الذكرى تنفع المؤمنين ...تقوم الحملة ع توعية ونشر القيم المفيدة لنهضة وتقدم المجتمع المصرى خاصة والعربى والاسلامى عامة ....نقوم اسبوعيا بنشر قيمة جديدة بعد الاتفاق عليها وتطبيقها عمليا ... نقوم بنشرها ع ايميلات أصدقائنا ونطلب فى النهاية منة أن يحاول نشرها ولا يدعها تتوقف عنده ...وبذلك نكون نشرنا الفائدة .....اذا عجبتكم الفكرة رودوا عليا لان أنا لسة بقوم باعداد الاهداف وشاركونا فى اعداد القيم وأتمنى ان المنتدى يكون هو نبع هذة ع فكرة هذة الحملة لم يتم سرقة فكرتها ولكن أنا موقنة ان أكيد فى ناس كتيير بتفكر فى كدة ....وعلى فكرة دة هيكسبنا أصدقاء أكتر وفوائد أكتر..........................................................................................باذن الله الحديث يستمر

6. nosa

nosa

إنضم إلينا في:
    ‏23 أغسطس 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    18
    اوك انا موافقه

7. nosa

nosa

إنضم إلينا في:
    ‏23 أغسطس 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    18
    :have a nice day:اوك انا موافقه :have a nice day:

8. boce

boce

إنضم إلينا في:
    ‏18 يوليو 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    16
    الوظيفة:
    طالبة وهبحث عن شغل
    وأنا كمان بس بداية الافكار هتكون بسيطة وسهلة ع الجميع على شرط يتم نشرها ......واية رأيك بالفعل تكون أول قيمة هى ((((النظافة من الايمان )))))))) كلمة سهلة وبسيطة بس للاسف مبنطبقهاش نقوم بنشرالفكرة وتوزعها على الاصدقاء وكمان نعرفهم بالمنتدى بتعنا علشان نقدر نشارك بالافكار الجديدة.....دة ممكن كمان نعمل رحلات ميدانية لمستشفيات زى 57357 أو نشترك بدار رسالة للاعمال الخيرية وصدقونى بتبقى جميلة ومفيدة:grin:

آخر تعديل: ‏9 سبتمبر 2009

مشاركة هذه الصفحة

تنبية

هذا المنتدى لا يتبع أى جهة رسمية أو حكومية
إدارة المنتدى غير مسؤولة عما يتم طرحة فى المنتدى و كل ما يطرح إنما يعبر عن الكاتب ولا تحاسب علية إدارة المنتدى
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات ملتقى المخططين العرب 2006-2017

Creative Commons License